Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Συνεχίζονται οι διαξιφισμοί για το νομικό τμήμα της Πυροσβεστικής



"το νομικο τμημα του ΑΠΣ αρχηγειου πυροσβεστικου σωματος απεκρυψε με ενδεχομενο δολο απο το ΝΣΝ νομικο συμβουλιο του κρατους και απο το υπουργειο προστασιας του πολιτη οτι απο το 1999-2000 στο πυροσβεστικο σωμα υπαρχουν αξιωματικοι και πυροσβεστες που εχουν απολυτηριο στρατου με ικανοτηα 1 (Ι1) μετα θητειας στρατου και αποφασεις του ΣΤΕ συμβουλιου της επικρατειας που οριζουν οτι η μεταβολη της ικανοτητας στρατου μετα θητειας ειναι νομιμη στο πυροσβεστικο σωμα.το
αποτελεσμα απο το λαθος η την αποκρυψη στοχειων με ενδεχομενο δολο απο το νομικο τμημα του αρχηγειου πυροσβεστικου σωματος ειχε σαν αποτελεσμα το νομικο συμβουλιο του κρατους να βγαλει γνωμοδοτηση κατα της μεταβολης της ιανοτητας στρατου μετα θητειας για το πυροσβεστικο σωμα.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ του ΣΤΕ με αριθμο 2468 του 2002 και η ΑΠΟΦΑΣΗ  482 του 2008 στην παραγραφο 4 οριζει οτι το πιστοποιητικο στρατολογιας τυπου Α πρεπει να εχει εκδοθει μεσα στο τελευταιο τριμηνο πριν την ημερομινια καταταξεως και στην παραγραφο 6 οριζει οτι κρισιμος για την συνδρομη της επιδικης προυποθεσης ειναι μονο ο χρονος καταταξης του επιτυχοντος στο σωμα.το συμβουλιο της επικτατειας οριζει οτι η μεταβολη της ικανοτητας ειναι νομιμη εως 3 μηνες πριν την καταταξη και οτι κρισιμος για την συνδρομη της επιδικης προυποθεσης ειναι μονο ο χρονος καταταξης δηλαδη την ημερα καταταξης να εχεις ικανοτητα1.
Στον νομο 3421/2005 αθρο 32 Υγειονοµική εξέταση και επανεξέταση οπλιτών οριζει ο,τι 4. Η υγειονοµική εξέταση, επανεξέταση, κρίση και η ένταξη σε κατηγορία σωµατικής ικανότητας των αναφεροµένων στις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου αυτού γίνεται από τις υγειονοµικές επιτροπές των Ενόπλων ∆υνάµεων και από τα ειδικά στρατολογικά συµβούλια σύµφωνα µε τις προβλέψεις των διατάξεων των άρθρων 33 και 34 του νόµου αυτού.
Στο Άρθρο 35∆ιαδικασία – προϋποθέσεις επανεξέτασης σωµατικής ικανότητας στρατευσίµων και εφέδρων οριζει ο,τι
1). Η επανεξέτασητης σωµατικής ικανότητας των στρατευσίµων και των εφέδρων γίνεται είτε ύστερα από αίτησή τους είτε αυτεπάγγελτα. Οι στρατεύσιµοι κρίνονται από τις υγειονοµικές επιτροπές του κλάδουτων Ενόπλων ∆υνάµεων που ανήκουν και οι έφεδροι από την πλησιέστερη στον τόπο διαµονής τους επιτροπή απαλλαγών του Στρατού Ξηράς, µε εξαίρεση τους εφέδρους που διαµένουν στο Νοµό Αττικής, οι οποίοι επανεξετάζονται από την υγειονοµική επιτροπή του κλάδου των Ενόπλων ∆υνάµεων στην εφεδρεία του οποίου ανήκουν.
2)7. Οι αναφερόµενοι στην προηγούµενη παράγραφο θεωρούνται ΙΚΑΝΟΙ   ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (Ι/1) από την ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ της ηµεροµηνίας λήξης της προθεσµίας παρουσίασης για επανεξέταση.
Στον νομο 4058/2012 αθρο 17 οριζει ο,τι «7. Από 1.9.2011 καταργούνται όλες οι άλλες Επιτροπές πιστοποίησης αναπηρίας που λειτουργούν σήμερα στους ΦΚΑ, στις νομαρχίες και το Δημόσιο, με ΕΞΑΙΡΕΣΗ  τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές,  ΣΤΡΑΤΟΥ (Α.Σ.Υ.Ε.), Ναυτικού (Α.Ν.Υ.Ε.), Αεροπορίας (Α.Α.Υ.Ε.),την Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή της Ελληνικής Αστυνομίας, την Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή του Πυροσβεστικού Σώματος, καθώς και τις Επιτροπές Απαλλαγών και τις Τριμελείς εξ ιατρών Επιτροπές, οι οποίες εξακολουθούν να ασκούν τις αρμοδιότητές τους.» 

Σ.Δ
και αλλα στοιχεια θα ερθουν στο φως, το ΓΕ.Ε.ΕΘ.Α πρεπει να παρει μια θεση να δουμε ποιοι ειναι οι ΝΟΜΙΜΟΙ και ποιοι οι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.
Σταματηστε την Ανηθικη Λασπολογια γιατι καιρο το Φωναζουμε οτι τα (Ι) δεν εχουν νομικο Προβλημα,,αντιθετα αλλοι εχουν ΗΘΙΚΟ προβλημα.